Sortida dels Coales a l’auditori

El divendres passat vam anar a l’auditori de Barcelona. Primer esmorzàrem i jugàrem al parc del Teatre Nacional de Barcelona.

Després vam entrar a l’auditori per veure i escoltar una obra sobre Picasso. A l’obra sortia una senyora d’una caixa i jugava i ballava per l’escenari mentre els seus companys tocaven els instruments. Vam escoltar el so del violí, de la guitarra, del piano i del clarinet. A més, la senyora que tocava el  violí també cantava.

Nosaltres poguérem participar fent la percussió i cantant una de les cançons que havíem preparat a música. Alguns dels moments que més ens han agradat: quan la senyora llançava les partitures, quan la senyora anava obrint les caixes, el moment de cantar la cançó, quan jugaven amb les teles i quan la senyora del violí va cantar.

Ens ho hem passat genial!

image0.jpeg