SORTIDA DELS ALIENÍGENES A L’ART URBÀ

Avui la classe dels alienígenes ha anat de sortida per Sant Boi. Ens ha vingut a buscar a l’escola el Manuel de l’Ajuntament i hem anat a la plaça Catalunya a veure l’escultura de l’Oriol Martorell i el mosaic que hi ha de l’Antoni Tàpies. Hem seguit el recorregut per veure diferents escultures de Sant Boi fins que hem arribat a un parc on hem pogut esmorzar i jugar una estona. Després hem seguit l’itinerari i hem après conceptes com la diferencia entre l’escultura i la pintura i l’art abstracte i l’art realista. Després hem tornat tots contents a l’escola!