6è – Els ulls de falcó

Desktop Wallpapers Birds Falcon Eyes Beak Head Staring Animals“Falcon eyes” és el nom que utilitza el servei de l’equip local de restauració comunitària de l’Ajuntament de Sant Boi, conjuntament amb la policia local, per portar a les escoles temes tan importants com la gestió i comunicació dels sentiments i emocions, l’assetjament i el ciberassetjament,… i què podem fer per evitar-ho!!!

El nom del taller pretén ser un símil entre el bon sentit de la vista que posseeixen aquests animals (que els hi permet veure a molta distància i amb molta precisió les seves possibles preses) amb allò que, com a societat (o microsocietat a l’escola), l’alumnat hauria de tenir en compte (i poder veure amb molta precisió i des de molta distància), per tal d’evitar situacions d’assetjament i similars, que poden arribar a situacions d’extrema gravetat per a les persones que ho pateixen.

Us deixem un dels vídeos que van poder veure EL SANDWICH DE MARIANA i les IMATGES de la sessió.