ELS COALES I ELS TAURONS HEM ANAT DE SORTIDA

Ahir els coales i els taurons vam anar de sortida al Parc de Montbaig. Vam anar en un autocar que ens va recollir a l’escola i no vam haver de caminar. Quan vam arribar ens estaven esperant dues monitores; una es deia Andrea i es va quedar amb els grup dels coales, l’altra es deia Nicole i es va quedar amb el grup dels taurons. Vam fer una petita excursió per la muntanya i allà les monitores ens van explicar com seguir el rastre dels animals: pel què havien menjat, pels excrements, les petjades, lloc on es protegeixen… i llavors vam poder esmorzar i inspeccionar la zona. Després vam continuar l’excursió fins la Font de Golbes i ens van explicar com eren les aus què hi podíem trobar. Per acabar ens van ensenyar a fer reclams d’ocell i tots vam poder fer-ne de pardal, de merla i de picot verd. Els temps va passar molt ràpid i ja vam haver de tornar a l’escola amb l’autocar. Ens ho vam passar súper bé!