5è – Educació Viària

logo_policia

L’alumnat de 5è, els dies 17 i 28 d’octubre, van rebre per part de la Policia Local el taller, teòric i pràctic, d’Educació Viària.

La primera sessió, realitzada a l’escola el 17/10/2019, es va fonamentar en la teoria sobre la Mobilitat Segura. A més, es va aprofitar per tractar continguts sobre el bullying.

A la segona sessió, feta el 28/10/2019 a les instal·lacions del parc ciclista Can Dubler de Sant Boi, es van posar en pràctica els aprenentatges de l’alumnat respecte la mobilitat de les persones (tant amb vehicles i sense). En el nostre cas, vam fer servir bicicletes i patinets.

Uns matins diferent, divertits i molt profitosos!

Aquí teniu un seguit d’imatges d’aquells dos dies: SESSIÓ-1 i SESSIÓ-2