Dia de la fruita

L’escola s’adhereix al pla “A la nostra escola mengem més fruita” impulsat pel Departament d’Ensenyament, el Departament d’Agricultura, Ramaderia i Pesca,  el d’Alimentació, el de Salut i el de Medi Natural, amb l’objectiu de promoure el consum de fruita fresca entre els i les escolars.

A través d’aquesta campanya ens fan arribar de forma gratuïta fruita fresca per tots els/les alumnes de l’escola.

Entre els objectius de la campanya cal destacar:

Mitjançant aquesta campanya es pretén afavorir uns hàbits alimentaris saludables, fomentant menjar diferents aliments sans i variats, aquest objectiu, passa per potenciar el consum de fruita a la dieta. Prendre fruita és la manera natural d’aportar vitamines al nostre cos.

El dijous és el DIA DE LA FRUITA