CONGRÈS CIENTÍFIC DE 5è

Els alumnes de cinquè de l´escola hem anat a la Universitat de Barcelona, en concrert a la Facultat de Biologia per participar en un congrés científic anomenat “RecerKids´´ .

Vam anar en autobús molt d’hora.

Va ser tota una experiència!!!.

Allà ens van rebre molt bé i ens van donar el distintiu de congressistes.

Vam començar a l’Aula Magna [la més important].

Allà , després de la presentació de la Jornada, vam veure un espectacle científic- màgic molt divertit .

En acabar ens van convidar a esmorzar .

Vam fer uns tallers amb científics de la facultat.

Més tard, un grup vam anar a veure pòsters científics d’altres escoles i un altre grup (Ibai,Marta,Camila,Noé,David P. i Halima) van ser els encarregats d’explicar el nostre treball i pòster als altres.

Va ser una experiència molt i molt bonica. Vam aprendre molt i ens ho vam passar d’allò més bé.

Per acabar la jornada vam anar a dinar als jardins del palau de Pedralbes.

Aviat penjarem els vídeos de la jornada.

Fet per Noé,Ibai i Gerard