COMIAT ALUMNAT DE 6È

COMIAT DE 6È

Bon dia a tothom,

som la classe de 6è i avui deixem aquesta escola, en la que hem aprés i viscut durant 9 anys i no volem marxar sense acomiadar-nos.

Mai no ens vam poder imaginar que el nostre comiat fos així, esperàvem poder-ho fer amb una festa tots junts, però per culpa d’ aquest confinament no hem pogut fer res del que desitjàvem.

Per això, hem escrit aquesta carta per dir-vos que us trobarem a faltar i no us oblidarem mai, ja que heu sigut una part molt important a la nostra etapa escolar.

Volem donar les gràcies a tots els professors que  ens han ajudat a tenir un bon futur.

També a tots els companys que ens han tret un somriure.

I per últim, però no menys importants, a tots els conserges i monitors de menjador, que han fet de l’ escola un lloc millor.

Esperem que ens recordeu per sempre. Gaudiu del muntatge que hem peparat i rebeu una cordial salutació des del cor

La classe de 6è.