CS – Baseball-5 a Cicle Superior!!!

L’alumnat de 5è i de 6è ha iniciat, en aquest tercer trimestre, la pràctica de la nova modalitat esportiva anomenada BASEBALL-5. Aquesta activitat s’encabeix dintre dels plans de promoció esportiva de l’Ajuntament de Sant Boi de Llobregat. A càrrec de personal del Club de Beisbol de Sant Boi, l’alumnat va practicar i jugar aquest esport durant la setmana del 19 al 23 d’abril (i que durarà pràcticament durant tot aquest trimestre).

Aquí podeu veure algunes de les imatges de la primera sessió que va realitzar el nostre alumnat:

Federacio Catalana Beisbol i Softbol | BASEBALL 5

IMATGES DE 5è