6è – Art, natura i valors: “SOM TERRA”

“Som terra” és una proposta artística-ecopedagógica que integra la formació en valors desenvolupant el potencial creatiu de l’alumnat. Pretén potenciar la participació activa i conscient de la sostenibilitat de la bioesfera.

En el taller, realitzat al Centre d’Art de Can Castells, es va proposar una reflexió sobre les relacions i dependències de la trilogia: Natura, ésser humà i art. Amb l’objectiu de promoure la consciència biocèntrica, per mitjà del autoconeixement i l’expressió creativa, treballant així el jo creatiu, el jo social i el jo ecològic.

Un matí diferent amb el que, l’alumnat, va poder expressar-se com ésser humà únic, independent i creatiu.
Una gran experiència!!!

Cliqueu AQUÍ si voleu veure imatges sobre l’activitat!