Art Contemporani a 4T

Aquestes darreres setmanes, amb els i les alumnes de 4T hem descobert l’obra de l’artista Japonesa Yayoi Kusama.

Yayoi Kusama és coneguda com a La Princesa dels PUNTS ja que part de la seva obra es basa en la creació de diferents pintures, collages, estructures, performances, etc.. plenes de punts. I amb una missatge darrera sempre de respecte i tolerància cap a tothom

Amb ella hem après que hi ha diferents forma de crear ART ABSTRACTE. I que no tots i totes hem de dibuixar o pintar de la mateixa manera, cadascú te el seu propi estil i que l’art ens diverteix i ens agrada molt a tothom.

Aquesta Acció Artística ha despertat molt interès a tota l’escola, ja que han anat descobrint cada pas de l’obra final. I cadascú que l’ha vist ha expressat diferents emocions i opinions. TOTES POSITIVES, és clar! 😃( Hi ha qui li semblava un mar amb peixos, la feria de abril, un pot de caramels, una piscina de boles, etc…)

Aquí podeu veure una petita mostra de resultat final.

MOLTES FELICITATS 4T! SOU UNS/ES  ARTISTES🔵🔴⚫⚪