6è – Jocs Florals a l’escola

El dia 3 d’abril, l’alumnat de l’escola va poder gaudir de l’acte sobre els Jocs Florals de Sant Boi del 2021. En ell es van presentar tots aquelles feines que han estat guardonades amb algun premi per part del jurat format per mestres de les escoles de Sant Boi.

Moltes felicitats a tothom per participar i, en especial, per aquells que han estat guanyadors/es!!!

Cliqueu aquí per a veure més IMATGES d’aquell dia.

PD: L’alumnat de 6è va rebre dos 3rs premis (en còmic per l’Ainhoa Castillo i l’Almudena Vargas en narrativa) i dos 1rs premis (per l’Helena Fernández en narrativa i l’Almudena Vargas en poesia)