5è-Teatre improvisació

El dilluns 25 de novembre, l’alumnat de 5è de l’escola, va ser convidat a assistir-hi a l’espectacle de teatre d’improvisació per la companyia Impro Barcelona.

L’obra de teatre s’inclou als diferents actes de celebració del Dia Internacional de Ciutat Educadora 2019 de Sant Boi de Llobregat.

L’objectiu d’aquesta activitat és que l’alumnat participi de forma activa i lúdica en la celebració del dia Internacional de Ciutat Educadora, i així poder entendre la importància que té la participació, tant la individual com la col·lectiva, en els processos de transformació i millora a nivell local i global.

Aquí teniu un seguit d’imatges d’aquest dia.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *