5è – Sortida Educaixa (Taller “Quan els nombres canten”)

L’alumnat de 5è va gaudir de la sortida realitzada al CaixaFòrum de Barcelona el passat dia 25 de febrer.

En el taller que van realitzar (“Quan els nombres canten“) es barrejava, de manera magistral, la música i les matemàtiques i es copsava la relació tan estreta que existeix entre ambdues àrees.

L’activitat va finalitzar tot construint i inventant una melodia per grups de treball, on posaven en joc tot allò que van aprendre en el taller.

Aquí teniu un seguit d’imatges d’aquell dia i, també, les composicions creades per l’alumnat de 5è.