Concurs The Fonix

imatge

Els i les alumnes de Cicle Superior participem al Concurs Interescolar d’anglès de Catalunya.

A aquest concurs hi ha 3 fases:

FASE LOCAL: Prova a dins dels mateixos centres educatius.
FASE TERRITORIAL: Prova amb els representants escollits pels centres, agrupats per territoris (Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona).
FASE FINAL: Prova final absoluta amb els guanyadors de cada territori.

La participació en el concurs és totalment gratuïta i no suposa cap tipus de desemborsament monetari.
Les inscripcions les han de realitzar els centres educatius, mitjançant un responsable del centre designat (normalment un dels professors d’anglès) que s’ encarregarà d’organitzar la Prova Local al seu centre.

Trobareu tota la informació  al següent enllaç. THE FONIX

Ara hem fet la fase local i aviat sabrem els/ les alumnes que ens representaran a la fase territorial