SETMANA DE LA MÚSICA 2023

Aquest dilluns 27 de novembre ha començat la Setmana de la Música a l’Escola Camins. Els grups de 5è s’encarreguen de les tasques de comunicació i informen del que va passant a l’escola durant aquesta setmana. En trobareu un recull d’algunes activitats a continuació. Es tracta d’una publicació que anirà creixent cada dia d’aquesta setmana.

El dilluns 27 hem arrencat amb moltes ganes i ha començat el matí amb diferents actuacions de les famílies de l’escola. Els més petits de l’escola, d’Educació Infantil, han pogut compartir una tarda amb la banda de les Gàrgoles  de Foc. A 5è hem treballat amb la Paula i en Marc del Cor de Teatre amb “La veu al cor”, els grups de 6è i Cicle Inicial han gaudit d’un espectacle de Tots per la Música. Ha estat un principi de la Setmana de la Música espectacular!

Aquest dimarts 28 de novembre ha estat al segon dia de la Setmana de la Música. Durant el matí els nens i les nenes d’Educació Infantil han visitat la Balca i han hi fet una activitat amb la Clara i l’Andrea: Cançons pintades.

A Cicle Inicial, han compartit una sessió Percuoriental amb la Maria i en Simon que ha estat genial, i també han pogut gaudir amb les Cançons de sempre que ha cantat en Joan.

A la tarda han vingut a actuar per tota l’escola el grup L’Artista Convidat. Ens ho hem pasat pipa! Visca la MÚSICA!

Aquest dimecres 29 de novembre, hem celebrat a l’escola el tercer dia de la setmana de la música.

Al matí han vingut en Jorge i en Ramon Prats de “El ritme al cos!”, han expressat els seus sentiments ballant i tocant amb els dibuixos que han fet els nens i nenes de cicle mitjà.

A infantil han fet una sessió de DJ amb en Rubèn Pérez, ha estat genial!

A la tarda, ha vingut el grup “Bybac” a fer una actuació per a tota l’escola. Hem gaudit molt!

El dijous 30 de novembre ha vingut en Nan Mercader a les 9:30 del matí a fer una sessió de percussió (aquí podeu veure’n un fragment). Ha anat molt bé i els alumnes de 6è ho han gaudit molt!

A les 15:30 tota l’escola hem vist l’espectacle “Rhythmós”, dirigit per en Nan Mercader i fet pels alumnes de 6è. Ens hi hem passat molt bé!

Avui s’ha anul·lat l’Escenari Obert a l’hora del pati del matí perquè ha plogut i els nens i nenes que volien fer una actuació podran fer-ho un altre dia. Aquest matí han vingut a Cicle Inicial a tocar-nos la guitarra en Gil i la Paloma; també han vingut l’Olga i en Llorenç ens han explicat el conte d’en Patufet tot cantant.

A les 15:15 l’Escola Municipal de Música Banyoles. (EMMB) ha vingut a fer-nos una actuació. Ens ha agradat molt!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *