PROJECTE ORTIGA

Aquí teniu algunes fotografies de l’estrena del projecte ORTIGA. Infants, famílies i artistes professionals mostrant la seva creació artística pensada i dissenyada des de zero.

ESTRENA DEL PROJECTE ORTIGA

La comunitat educativa de l’escola hem creat des de zero un espectacle teatral amb la col·laboració de la companyia professional Ortiga. L’estrena, només per a alumnes de l’escola ha sigut al Monestir de Banyoles on s’ha instal·lat una carpa de circ per a l’ocasió. El telenotícies de TV3 i a l’InfoK han explicat aquest projecte tant especial per nosaltres.

Fem de Booktubers

Aquesta setmana els tres ambients de 6è hem preparat un vídeo per presentar-vos un llibre de l’Anna Manso: Leandre, el nen horrible.

Per treballar-lo, ens hem repartit la feina entre els tres ambients: Atelier, Horta i Plaça Major. A continuació, hem fet un guió i finalment, ens hem gravat.

Esperem que us entrin moltes ganes de llegir-lo!

Amb aquest vídeo, participem al XXVI Concurs del Gust per la lectura.

RETALLS D’ESCOLA P3-P4-P5

Hola famílies!

Finalitzem el trimestre compartint amb totes vosaltres aquests retalls d’escola amb la finalitat d’apropar-vos una vegada més algunes de les experiències que els vostres fills i les vostres filles han viscut al llarg d’aquests mesos.

Desitgem que aquest recull us emocioni tant com a nosaltres.

L’equip d’educació infantil

RECOMANEM POEMES

Els nens i les nenes d’Instal·lacions hem fet de booktubers per recomanar els llibres de poesia que tenim a l’escola. Per fer-ho, primer vam fer grups, ens vam repartir els llibres, els vam mirar i ens vam preparar un guió. Després d’assajar-lo, ens vam gravar!

Aquí podeu veure’n el resultat. Esperem que us agradi i tingueu ganes de llegir-los!

DESCOBRINT EL BARRI

Hola famílies!

Els infants de P3, P4 i P5  sortim a l’exterior per conèixer l’entorn de l’escola. Les sortides a l’exterior no són únicament un canvi d’escenari sinó una oportunitat de descoberta, de relació, d’interacció, d’experimentació… Aquest vídeo és un tastet d’alguns dels moments més emocionants que hem viscut plegats. Esperem que en gaudiu amb els vostres fills i filles!

COM FUNCIONEN LES JOGUINES?

Els nens i nenes de 1r i 2n han realitzat el projecte científic de com funcionen les joguines. Manipulant, observant bé com són les joguines per dins i per fora, les seves parts, fent-les funcionar, desmuntant-les…, els infants intenten elaborar explicacions de forma cada vegada més precisa i detallada. Les converses, l’intercanvi d’idees, el treball amb grup, el plantejament de preguntes ens han permès anar investigant sobre els materials i introduir conceptes sobre força, fonts d’energia, moviment, mecanismes de transmissió…, en relació a l’estructura i funcionament de les joguines.

AVES ENJAULADAS

Durant el taller de música amb l’alumnat de 6è hem estat treballant la percussió corporal i finalment us podem ensenyar la nostra petita creació al voltant d’una cançó que ens ha fet pensar i reflexionar sobre les nostres vides “aves enjauladas de la Rozalén”. Per sobre de tot us volem desitjar que sigueu feliços i que tingueu unes bones festes.

Una forta abraçada.

Missatge per totes les famílies de l’Escola Camins!

Hola, famílies!!

Us convidem a participar en una proposta per col·laborar amb els nens i les nenes de 6è, per fer possible el final de curs d’aquesta primera promoció d’alumnes de l’Escola Camins. Escolteu bé la proposta; hem preparat el mateix missatge amb 4 idiomes diferents:

En CATALÀ:

En ÀRAB:

En CASTELLÀ:

En sarahule

OCELLETA DE PAPER

En el següent vídeo hi trobareu les instruccions per fer la decoració de l’ocelleta de paper que arribarà a casa.

L’ocelleta està inspirada en la cançó “aves enjauladas” de Rozalén i l’utilitzarem a la festa de final de trimestre el dia 18 de desembre. Gràcies famílies per la vostra col·laboració!