Taller virtual 15 (Anglès)

Hola famílies! Aquí teniu el taller virtual número 15. La Goretti ha preparat una activitat d’anglès, que posarà a prova el nostre ritme. I al final hi podreu trobar un “¿quién es quién?” musical amb alguns nomes de les mestres de l’escola.
Una abraçada molt gran! Us estimem molt.

Taller virtual 14 (Educació física)

Hola amics i amigues aquí teniu el taller virtual 14. El taller d’aquesta setmana consisteix en gravar dos vídeos:
1. Passar la pilota
2. Aprendre una coreografia.
Envieu-nos els dos vídeos per poder crear un videoclip ben xulo! Noies, nois, papes, mames, mestres….US ESPEREM! Us deixem un enllaç de la cançó: https://www.youtube.com/watch?v=IgB056Q-HIs
L’activitat especial és pels més curiosos, ja que l’Adri proposa un vídeo on podrem veure com era l’estany de Banyoles l’any 1961.

Som-hi!

ROBÒTICA A L’ESCOLA CAMINS

Aquest curs, els infants de 4t-5è hem estat descobrint i experimentant amb diferents robots, introduint-nos així a la programació i robòtica educativa. A les estones d’ambients hem pogut gaudir de diferents propostes, que us les expliquem en el vídeo que podreu veure a continuació. Degut a la situació que estem vivint, alguns alumnes no van poder acabar algunes propostes o bé participar en d’altres. Però no patiu, quan puguem tornar a l’escola, n’hi haurà de noves!!!

Taller virtual 13 (Anglès)

Hola famílies! Aqui teniu el taller virtual 13. Aquesta vegada us hem preparat dues propostes d’anglès molt divertides. L’activitat especial és una mica musical, i parlarem del festival Aphonica. Per acabar podrem fer una audició d’un grup a cappella.
Per cert! No us perdeu l’entrevista a l’Alba Martin.

Un petó ben gran.

Full de ruta dels tallers virtuals

Hola famílies! En aquest vídeo us explico com funciona el full de ruta de seguiment dels tallers virtuals. Ja sabeu que el podeu utilitzar per organitzar bé la feina i fer-ne una valoració. Un cop hàgim acabat les 5 activitats podeu enviar el vostre full de ruta a les tutories respectives, així podrem saber quins tallers us han agradat més, les coses que heu après, i la quantitat de tallers que heu fet.

Una abraçada ben gran.  FULL DE RUTA DELS TALLERS VIRTUALS

Taller virtual 11 (àmbit artístic)

Hola amic i amigues de l’escola. Aquí teniu el taller virtual 11. Durant aquest taller construirem un petit instrument musical de percussió que ens servirà per posar ritme a un clàssic del rock and roll. Escoltarem una versió molt especial d’Orgull, una cançó del grup Roba Estesa. Per acabar l’Alícia i la Lurdes ens proposen un taller de mandales genial.

Esperem que el gaudiu molt.

Entrevistes PETITA FACTORIA

En aquest vídeo podreu veure un resum d’algunes entrevistes que es van realitzar a l’ambient de la petita factoria de 4t i 5è. Es tracta d’un treball d’expressió oral amb llengua castellana. Malauradament aquesta activitat es va veure afectada per la suspensió de les classes i alguns dels infants no van poder acabar-la. No patiu, n’estem segur que hi tornarem.

Taller virtual 10 – Anglès

Hola famílies! Aquí teniu una altra proposta d’anglès! En aquest cas es tracta d’un joc,que de ben segur tots coneixeu. És el “veig, veig…” en anglès es diu “I spy with my little eye..” Veureu que podeu fer-ho com mostra el vídeo o amb moltes altres coses. Esperem que passeu una bona estona i que hi jugueu molt.

Taller virtual 9 – Educació Física

Hola famílies! avui arriba el següent taller d’educació física! esperem que que us engresqueu a participar-hi, serà divertit! recordeu que podeu seguir enviant els vídeos del primer taller al correu del Mercat. L’Alba i en Marc us animem a que hi participeu!! Moltes gràcies!!

TALLER VIRTUAL 7 – MÚSICA

Hola famílies! Aqui teniu el setè taller virtual de música. Avui podreu gaudir d’un recull de les imatges que m’heu fet arribar mentre fèieu la proposta de la bicicleta. Seguidament us he deixat una cançó molt especial que parla de ser valentes en moments complicats, cosa que ens anirà molt bé aquests dies.

TALLER VIRTUAL 5 – MÚSICA

Aquí teniu el cinquè taller de música virtual. Avui va de música i cinema. Ja podeu preparar les crispetes que aquest cap de setmana el podeu convertir amb un cap de setmana ben emocionant posant sons a pel·lícules amb tota la família. Una abraçada ben gran a tothom.

TALLER VIRTUAL 4 – MÚSICA

Aquí teniu el quart taller virtual. Avui farem una repassada per poder analitzar bé una cançó i un joc de discriminació auditiva que podeu fer amb tota la família. La proposta especial és una mica embrutidora però segur que surten produccions genials.