PROJECTE 2n B: EL MISTERI DEL TEMPS ⏳🗓️👶👧👵👴🏻

El temps passa i la capsa no arriba. Qui la porta ens explica els motius del retard. A la capsa hi ha objectes antics, rellotges, material que hem de fer servir durant el projecte i un joc de pistes amb un repte que ens convida a investigar sobre el pas del temps i com podem mesurar-lo per organitzar-nos.

Dels antics rellotges de sol fins als aparells digitals més moderns. En aquesta sessió del Projecte d’AIXÒ QUÈ ÉS?, els petits protagonistes descobreixen tota mena de ginys per mesurar el pas del temps. N’hi ha que no els havien vist mai i la seva reacció ha sigut increïble.

DURANT AQUESTES SESSIONS L’ALUMNAT TREBALLARÀ COMPETENCIALMENT…
  • L’ús d’una font primària suggerida en la recerca (fotografies, objectes, fonts orals…).
  • L’escolta en situacions comunicatives quotidianes i d’aprenentatge.
  • La capacitat d’establir vincles entre el text i els interessos o necessitats personals.
  • La comprensió lectora i la comprensió del sentit global i les idees més rellevants d’un text.
  • La reelaboració individual de textos orals i escrits produïts de manera col·lectiva.
  • El ser conscient dels coneixements previs i tenir expectatives pel que fa a l’adquisició de nous coneixements.