3r Esports de raqueta al Calderí

La setmana passada els dos grups de tercer de l’Escola van anar al Club de tennis del Calderí, per realitzar una jornada esportiva d’esports amb raqueta, juntament amb altres grups de tercer d’altres escoles de la ciutat. Aquesta activitat, organitzada per l’Ajuntament, juntament amb els mestres d’educació física de les escoles de Mollet, és per conèixer aquest espai esportiu del poble, descobrir esports de raqueta com el tennis o el pàdel, i gaudir d’una jornada amb companys i nens i nenes de la mateixa edat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *