Menjador escolar

1. Menús

Us arribaran mensualment a l’aplicació TPVescola. També els podeu consultar a l’Instagram @ampacalmusic

2. Empresa de catering

L’empresa “La vostra cuina” es fa càrrec del servei de menjador amb cuina pròpia i monitoratge a menjador.

En aquest enllaç podeu accedir a la seva pàgina web: https://cateringlavostracuina.com/

PROJECTE MENJADOR

3. Funcionament

Horari de menjador i espai dels migdies: 12:30 a 15h.

L’“Ampa Cal Músic” s’encarrega de gestionar el servei de menjador, per tant per resoldre dubtes i realitzar gestions, la persona de contacte és la coordinadora del servei, la Mari Navarro, i no l’escola.

La Mari, coordinadora del servei, estarà al menjador de l’escola tots els matins de 9h a 12h, a disposició de les famílies que hagin d’efectuar algun pagament o resoldre qualsevol qüestió relacionada amb l’espai dels migdies. En el cas excepcional, que una família vulgui comentar algun tema relacionat amb el menjador i no pugui fer-ho presencialment, pot comunicar-se amb la Mari via telefònica, en aquest horari: 9:15h a 11:45h al següent número de telèfon 646.277.729, o al mail: calmusic@vostracuina.com indicant a l’assumpte el nom de l’usuari del servei i curs.

Aquí teniu la informació actualitzada del curs 23-24, així com l’enllaç d’inscripció al servei de MENJADOR.