I5. Les hamburgueses i Sant Jordi

Les hamburgueses han estat molt actives a la festivitat de Sant Jordi.

Han participat en diferents concursos en els jocs florals: dibuix de Sant Jordi, dibuix de la carpeta i punt de llibre, amb diferents guanyadores.

Altra de les activitats és el festival de Cal Músic, però en aquesta ocasió les hamburgueses només eren espectadores de les cançons i danses d’altres nens i nenes de l’escola i del recital dels mestres.

El més important, han representat la llegenda de Sant Jordi, que tradicionalment fan els nens i nenes de I5 a l’escola. Al matí va ser la representació per a tota l’escola i a la tarda per a les famílies. Podem estar molt contents i satisfets de la tasca realitzada, va ser un gran espectacle, que cal valorar molt perquè només tenen 5 i 6 anys.

També han fet el taller de primavera: flors, fulles i ocells, retallats amb tisores perquè tenen destresa en el seu ús. Volem donar les gràcies a les dues mames que ens van venir a ajudar: Wendy (mama del Jaime Alberto) i Vero (mama de l’Axel).