Material escolar

Us recordem que la quota de material escolar del curs 2022-23 és de 115€ per infant a Educació Infantil i 105€ per a Educació Primària. El pagament es realitza mitjançant l’App TPVescola abans del dia 1 de juliol de 2022.

Tot el material ha d’estar marcat amb el nom de l’alumne/a per evitar pèrdues.

NIVELL MATERIAL QUE HAN DE PORTAR DE CASA
P3 Motxilla de roba, estoig, tovalló per esmorzar, bidonet o ampolla reutilitzable, bata amb beta i roba de recanvi segons temporada.

Material necessari per la següent setmana publicat a “Programacions setmanals” del nivell.

P4 Motxilla de roba, estoig, tovalló per esmorzar, bidonet o ampolla reutilitzable i bata amb beta.

2 fotografies recents de mida carnet. (Portar a inici de curs)

P5 Motxilla de roba, estoig, tovalló per esmorzar, bidonet o ampolla reutilitzable i bata amb beta.

2 fotografies recents de mida carnet. (Portar a inici de curs)

1r Motxilla sense rodes, estoig, tovalló per esmorzar, bidonet o ampolla reutilitzable i bata amb beta.

2 fotografies recents de mida carnet. (Portar a inici de curs)

2n Motxilla sense rodes, estoig, tovalló per esmorzar, bidonet o ampolla reutilitzable i bata amb beta.

2 fotografies recents de mida carnet. (Portar a inici de curs)

3r Motxilla sense rodes, estoig, tovalló per esmorzar, bidonet o ampolla reutilitzable i bata quan fan tallers de plàstica.

2 fotografies recents de mida carnet. (Portar a inici de curs)

4t Motxilla sense rodes, estoig, tovalló per esmorzar, bidonet o ampolla reutilitzable i bata quan fan tallers de plàstica.