Ajuts i beques

En aquesta pàgina podreu trobar la darrera informació sobre els ajuts i beques que teniu disponibles.

AJUTS DE MENJADOR I LLIBRES CURS 22-23

Us recordem que per a aquelles famílies que no heu gaudit aquest el curs 2021-22 de l’ajut de menjador i llibres escolars i que el vulgueu demanar per al curs 2022-23 podeu fer la sol·licitud a través del següent enllaç o bé adreçar-vos a la Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) de l’Ajuntament del Mollet del Vallès i demanar cita prèvia.

El termini per presentar les sol·licituds és del 17 al 31 de maig de 2022.

BECA PER A ALUMNES AMB NECESSITAT ESPECÍFICA DE SUPORT EDUCATIU PER AL CURS 2022-23

Us adjuntem l’enllaç amb la informació i l’accés al tràmit que s’ha de fer de manera telemàtica. https://www.educacionyfp.gob.es/servicios-al-ciudadano/catalogo/estudiantes/becas-ayudas/para-estudiar/artisticas/necesidad-especifica-apoyo-educativo.html

Recordeu que és molt important portar la documentació requerida i la beca omplerta tant per la família com pel servei extern on fa reeducació l’infant en el termini establert.

Cal que lliureu aquesta documentació a la secretaria del centre el dia 17 de juny de 2022.

Per a qualsevol dubte o aclariment, podeu trucar al telèfon de l’escola o bé enviar un correu a gestio@escolacalmusic.cat