L’escola

PRESENTACIÓ DEL CENTRE

L’escola Cal Músic es troba a la Rambla Pompeu Fabra núm. 74 del municipi de Mollet del Vallès a la comarca del Vallès Oriental.

El projecte educatiu de l’escola dóna especial rellevància a:

• El tractament integral de les llengües, amb la introducció de la llengua anglesa des d’ I3, organització d’activitats de teatre amb les tres llengües.
  • La introducció de les TAC a les aules com a element dinamitzador.
  • El respecte al medi ambient a partir d’activitats que fomenten el reciclatge, la reducció i la reutilització dels residus. Treball a l’hort escolar.
  • La tolerància, el diàleg, la solidaritat i el respecte mutu envers els altres sense cap tipus de discriminació per raons ideològiques, de llengua o sexe.

Acull alumnes de la pròpia població, majoritàriament del barri de Can Pantiquet, on està situat el centre. La matrícula pel present és de 305 alumnes, disposem d’una línia a I3, I4 i I5 i 1r de Primària. Per tant tenim 3 aules d’Educació Infantil i 11 aules d’Educació Primària. El centre compta amb aules d’Educació Especial, desdoblaments, dues de pintura, informàtica, audiovisuals, robòtica, ràdio, música, i altres espais com gimnàs, sala de psicomotricitat, racons de joc simbòlic, dos patis, pistes, biblioteca, hort, menjador i cuina pròpia.

En el curs 2012-13 es va iniciar un nou període d’aplicació de la llengua anglesa, mitjançant la concessió i aplicació d’un PILE (Pla integrat de llengües).

Disposem i participem d’un PFC (Pla de formació de centre) tot el professorat de l’escola participarà d’un seminari de formació en coneixement del medi. A banda dels cursos de formació propis de cada mestre.

Els mestres de l’escola, durant tot el curs, els dilluns al migdia treballem per comissions: biblioteca, festes i TIC.

Així mateix dins del PEE (Pla d’entorn) participarem en la diada mundial de la dansa i en els tallers orientats a fer un Consum sostenible.

Finalment, també participem del PCE (Pla Català de l’Esport).

L’escola disposa d’altres serveis gestionats per l’AFA:
– Servei d’ acollida.
– Servei de menjador amb cuina pròpia.
– Servei de monitoratge a l’acollida i al menjador.
– Activitats extraescolars adreçades a tot l’alumnat del centre.