4t – Colònies 23-24 Primer dia: arribada a la casa de colònies El

Els alumnes de 4t han començat avui les colònies del curs 23-24. Avui han arribat a la casa de colònies El Pou del Glaç situada als afores de la Bisbal d’Empordà, a l’espai natural protegit de Les Gavarres.

Avui, desplaçament, pausa al camí per esmorzar i arribada a la casa. Un cops arribats els alumnes s’han instal·lat a les habitacions i han fet el dinar.

Després d’una estona de descans i esbarjo han fet el primer torn d’algunes de les activitats programades per aquests dies, el circuit de xarxes i tirolines enmig del bosc i el circuit de quads.

Us deixem algunes fotografies d’aquest primer dia!

Salutacions famílies!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *