Històries del món

Els més petits de l’escola hem viatjat arreu del món a partir de les històries d’uns bonics contes. Amb El color de la sorra hem conegut les terres africanes i hem dibuixat a la sorra amb pals i a l’asfalt amb aigua i guixos de colors. El tresor del calau ens ha endinsat a la selva asiàtica i hem creat uns originals collarets. El conte sioux El sol i la lluna ens ha descobert les tradicions dels indis americans i hem creat un tòtem amb caixes de cartró. Amb Matrioska hem escoltat la història d’aquestes conegudes nines russes i hem jugat amb materials diversos a fer ordenacions de tota mena.
També hem fet jocs motrius i danses típiques d’altres indrets com “La raspa” mexicana, el sirtaki grec o el ball africà “Funga Alafia”. Per arrodonir la setmana, hem acabat amb una gimcana amb un munt de proves que hem hagut de superar en equip. I sorpresa… al final hem trobat una pols màgica per al nostre simpàtic amic Phileas Fogg, que així ha pogut tornar al seu llibre de La volta al món en 80 dies.