Visita a les coves i plogging!

L’alumnat de CS vam anar a les coves a escoltar en Julià, que ens va explicar diferents coses: com és el procés d’excavació, com classifiquen les troballes, com funcionen els garbells per filtrar tot el que troben… Ens va dir que allà on érem escoltant-lo era on les hienes hi anaven a menjar feia milers d’anys!
Després vam entrar a dins d’un cova petita que era com un túnel: estreta, baixa, fosca i llarga. Aquesta la utilitzaven com a cementi i a la del costat hi havien trobat un collaret de petxines molt valuós.
Tornant cap a l’escola vam aprofitar per fer plogging. El plogging consisteix en recollir brossa mentre fas esport. Es necessiten guants, una bossa d’escombraries, roba esportiva i ganes de moure’t. El benefici del plogging és contribuir amb el medi ambient i que els ocellets i d’altres animals no es mengin el plàstic i salvar-los la vida. Amb el tros que hi ha de les coves a l’escola vam recollir 11 kg de brossa! Hi havia plàstics, papers, vidres, llaunes, paquets de tabac… CUIDEM EL MEDI I L’ENTORN!