Propostes per a la setmana del 20 al 24 d’abril

Hola famílies! Ens trobem una setmana més! Aquí us deixem les propostes per aquesta setmana. No dubteu d’escriure un mail a les tutores i especialistes per qualsevol qüestió, deixem els mails al final de les recomanacions.

TUTORIA

Estimats nens i nenes, espero que tots  vosaltres us trobeu bé i amb la millor companyia: les vostres famílies. De ben segur que us esforceu en emplenar aquests dies amb jocs, converses i moments únics;  intentant no perdre els somriures i la il·lusió de tornar-vos a retrobar amb la resta de família i  amics/gues i la resta de gent… Però mentrestant també podem anar treballant a casa temes escolars. Rebeu una abraçada afectuosa de part meva i, ànims a tots !!

Català: Heu d’enviar-me la notícia dels deures de la setmana passada al meu correu (els nens/nes que encara no ho han fet).

http://quadernsinteractiustram20.text-lagalera.cat/activitat/NT5LG01AC11/capsula/P-5-L-U01/llibre/demo-p/5/l.html

EL DICCIONARI – L’ORACIÓ – PREPARAR UN DICTAT (AUDICIÓ)

En aquest enllaç trobareu diverses activitats interactives (només estan algunes) i a l’apartat final hi ha un dictat preparat que haureu de copiar en un full i enviar-me’l al meu correu. Intenteu practicar-lo a casa amb l’ajuda dels vostres pares i així veureu les faltes que heu fet per corregir-les. També aniria bé fer l’autoavaluació d’aquest enllaç a fi de comprovar si heu treballat correctament les diverses activitats.

Matemàtiques:

  • També  m’heu d’enviar el full de matemàtiques (fraccions) per corregir-lo.
  • Nombres de 8 xifres – Repàs d’operacions i àudio càlcul mental

http://quadernsinteractiustram20.text-lagalera.cat/activitat/NT5MG01AC05/capsula/P-5-M-U01/llibre/demo-p/5/m.html

Aniria bé que el càlcul mental el feu a la llibreta ( com ho fèiem a classe) i després els corregiu (teniu les solucions a la mateixa activitat). Cal fer l’autoavaluació perquè comproveu si heu treballat bé les activitats.

MEDI:

El nostre planeta

http://quadernsinteractiustram20.text-lagalera.cat/activitat/NT5NG01ACI01/capsula/P-5-N-U01/llibre/demo-p/5/n.html

En aquest enllaç trobareu diverses activitats que tot i que no les hem treballades  a classe, de ben segur que us agradaran. Si cliqueu la lletra I (informació), us explicaran els conceptes per poder fer les diverses activitats.

PLÀSTICA:

Fem un cartell

https://edumet.cat/areatac/p_coronavirus/fitxers/documents/curriculum/a_les_vostres_mans.pdf

Segur que aquesta activitat us engrescarà moltíssim… Us proposo fer un cartell amb un lema impactant, però no us explico més, cliqueu l’enllaç i … mans  a l’obra !!

 

ATENCIÓ A LA DIVERSITAT, GRUP PETIT (ANDREA)

Hola nois i noies! Us trobo molt a faltar! Ja sé que des de casa és més difícil treballar, perquè és més fàcil despistar-se, començar a jugar… Però és important que treballeu cada dia una miqueta per a no perdre tot el que hem après aquest curs, d’acord? Recordeu que l’any vinent sereu els grans de l’escola i hem d’anar súper preparats. Així que… A treballar!! Recordeu que hem podeu enviar els vostres dubtes i les vostres tasques al meu mail: aalba5@xtec.cat

Català

· Aquesta setmana és Sant Jordi, per això us proposo el següent repte. En aquest conte hi ha paraules que estan malament de la famosa faula de Sant Jordi. Troba-les, apunta-les a la graella i pensa per quina paraula la canviaries. És una feina on has d’estar molt atent/a. LLEGENDA DE SANT JORDI

· Com a segona part d’aquesta tasca i com aquesta setmana és Sant Jordi, el que has de fer és agafar un conte tradicional que tinguis per casa o que el sàpigues de memòria, per exemple: La Caputxeta, El Patufet… L’has d’escriure i posar pel mig paraules intruses, que estiguin malament, igual que he fet jo amb la llegenda de Sant Jordi. Quan el tinguis fet, fas una foto i l’envies al meu correu. A veure si jo sóc capaç de trobar les paraules intruses. Amb aquesta feina el que vull és que treballis l’expressió escrita, l’ortografia, la cal·ligrafia i la presentació de les feines.

Matemàtiques

Seguim amb les fraccions. Aquesta vegada has de trobar la fracció d’un número determinat. És el que estàvem treballant abans de marxar. Si no t’enrecordes de com fer-ho, enviem un correu i t’ho torno a explicar, d’acord? També hi ha multiplicacions de dues xifres.

fraccions

Ara per no perdre la costum, uns quants problemes matemàtics. Abans de començar és important que facis un cop d’ull a totes les instruccions que t’he posat abans. T’ajudaran a resoldre millor els problemes!

PROBLEMES

Busca en aquesta sopa de números 24 multiplicacions que siguin correctes.

sopa de multiplicacions

Medi i plàstica: has de fer les propostes que ha posat la Vilma.

Sempre que pugueu envieu-me la feina que heu fet al mail.

 

MÚSICA

Hola classe Carlit, espero que estigueu bé vosaltres i les vostres famílies. Aquest any, malauradament, no podrem fer la cantània Virtual a causa de la situació tan excepcional que estem patint, però no descartem que la puguem fer l’any vinent, això se sabrà durant el curs següent. Tot i així, us convido a que seguiu repassant les cançons. Aquesta setmana centreu-vos en El blues de’n Marcel:

També us proposo fer una mica de repàs de notació musical, us deixo aquí la feina. Un cop l’enllestiu me l’envieu a educaciomusical.barkeno@gmail.com

Notes (1)

Seguiu repassant les partitures de flauta apreses a classe i si voleu anar avançant us en deixo una de nova, no us resultarà difícil, perquè tan sols hi ha digitació amb la mà esquerra.

El Gegant del Pi

 

CASTELLÀ

Hola guapas y guapos. Ya hace unos cuantos días que no nos vemos,pero aun así siempre pienso en vosotros. Lo estamos haciendo muy bien!!!!! Esta semana os explicaré una breve historia.

LA BRUJA AMALIA

Hay brujas morenas y brujas rubias.

A veces es difícil comprobarlo, ya que en los retratos las brujas suelen aparecer mayores,con sus cabellos ya blancos.

Además, casi siempre llevan la cabeza cubierta: pañoletas negras,extraños sombreros,gorros espantosos con cintas que se despliegan al viento…

AMALIA NO ES una jovencita, pero tampoco una vieja.Todavía su pelo rizado conserva su color.Aún no le ha llegado el momento de volverse blanco.

Pero, aunque parezca mentira,Amalia no es ni morena ni rubia.

De niña y vista por detrás,su cabeza parecía un gigantesco tomate bien maduro.Pero con la edad,su cabello perdió un poco de brillo y se hizo más áspero;en la actualidad parece,más o menos,una zanahoria.

Y COMO BUENA PELIRROJA, la cara de Amalia y todo su cuerpo están llenos de graciosas pecas.

 Alfredo Gómez Cerdà

Ahora ya estáis preparados para continuar la historia y hacer un dibujo de la bruja Amalia en alguna aventura.

Espero que estéis leyendo un poquito cada día. En el edu365 tenéis muchas actividades para aprender más castellano.

 

EDUCACIÓ FÍSICA

Hola nois i noies, espero que estigueu  bé i que aneu fent les propostes que anem posant i especialment les d’hàbits saludables i de més moviment!

Com aquest trimestre estava programat treballar el Tamborí us demano que us llegiu aquesta programació del mateix i preneu nota del que creieu imprescindible per començar a jugar i si teniu algun dubte podeu contactar amb mi pel correu electrònic que us han donat i que estaré encantada de comunicar-me amb vosaltres! Guia de Suport_Tamborí

Enllaços:

https://www.youtube.com/watch?v=voXW0WDTj-w

https://www.youtube.com/watch?v=VcKWAI7VvmE

Entrenament per estar en forma mentre practiquem una mica d’anglès que sempre va bé!

https://youtu.be/dhCM0C6GnrY

Us faig un repte, a veure si us atreviu a preparar un esmorzar ben saludable i el compartiu amb una imatge que podeu enviar per  la web de l’escola o a mi mateixa amb el títol “Esmorzars saludables”.

fem_salut

EN FAMÍLIA_31 ESMORZARS SALUDABLES_Lídia Pérez

 

ENGLISH

Good morning! El tema que treballarem avui amb és “Daily routines”.

Cliqueu aquest link:

https://es.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Daily_Routines/Daily_Routines_nh18772on

Trobareu unes feines interactives. Això vol dir que podeu respondre directament sense necessitat d’imprimir. Quan hàgiu acabat cliqueu a “¡Terminado!”. Després de clicar a “¡Terminado!” heu de donar-li a “Enviar mis respuestas a mi profesor/a”. Haureu d’introduir el meu mail: popstar94@hotmail.com

Bona feina!

 

Servei de Suport i Atenció Emocional

Com s’apropa Sant Jordi, podeu anar recollint el material i feu el vostre llibre-diari, us poso un exemple:  https://www.youtube.com/watch?v=X73l12Fwi7Q

 

MAILS MESTRES

Vilma: vilmas2007@yahoo.es

Laia: educaciomusical.barkeno@gmail.com

Anna Hospital: annahospital683@gmail.com

Carmen: cburiburi@gmail.com

Andrea: aalba5@xtec.cat

Emili: popstar94@hotmail.com

Alba Lorente (Educació Emocional): alba.lorente@fchmcorts.com

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>