Instal·lacions

L’Escola Bàrkeno disposa d’instal·lacions grans, lluminosestranquil·les i remodeladesLes aules es distribueixen entre la planta baixa i la planta primera de l’edifici. A la zona interior s’obre un pati espaiós arbrat.

Pati

pati 3 pati

patiII pati4

pati5 pati6

Biblioteca

És un espai acollidor i ordenat per desenvolupar la competència lectora i per desvetllar el gust per la lectura.

Teatre

Us presentem el teatre antic de Bàrkeno integralment remodelat gràcies al Pla de Barris. El mes de gener de 2019 el vàrem inaugurar amb el nom de Sala Maremar, per recordar que va néixer com a asil d’infants. També per recordar la proximitat del mar.

Cuina i menjador

Disposem de cuina pròpia on diàriament l’equip de cuineres elabora el menjar per als infants i adults de l’escola.

menjador3

menjador4          menjador 6          menjador8

Dormitori

Els nens i nenes de 3 anys dormen cada dia després de dinar.

IMG_6737              dormitori2

Gimnàs

Espai remodelat per realitzar activitats d’Educació Física preferentment. També és un espai diàfan on hi treballem tallers de dansa.

Passadissos pedagògics

Espais i ambients que ens permeten treballar en diversos agrupaments tant a Educació Primària com a Educació Infantil.

passadisprim6 passadissosprim2 passadissosprim3 passadissos prim1

passadiinf4 passadinf3 passadisinf2 passadissos inf1