Dia Mundial de l’aigua

El Dia Mundial de l’Aigua (World Water Day) se celebra anualment el 22 de març com un mitjà per centrar l’atenció en la importància de l’aigua dolça i la defensa de la gestió sostenible dels recursos d’aigua dolça.

Enguany, la campanya a escala internacional té com a lema Aigua per la Pau (Water for Peace).

Durant aquest curs, a l’escola estem fent el projecte transversal ” El tresor de l’aigua”. Treballar el tema de l’aigua i la sequera en diferents àrees de l’escola permet als estudiants entendre la problemàtica i per crear consciència sobre la importància d’aquest recurs vital i promoure bones pràctiques i fer-ne una gestió adequada d’aquest recurs finit i insubstituïble.

Xerrades per a les famílies

Us convidem a les dues xerrades adreçades a les famílies d’Educació Infantil.
Aquestes dues xerrades van a càrrec de la Marta Treviño, Educadora Social i de la Treballadora Social del CDIAP.

Us hi esperem!

Xocolatada solidària

A l’escola aquest any tornem a fer la Xocolatada Solidària de l’Hospital Sant Joan de Déu.La recaptació es destinarà a projectes de recerca en diagnòstic i tractament del càncer infantil.El mateix dia farem la venda de tickets.
El preu de la xocolatada serà de 2€ la xocolata i 3€ la xocolata+ pasta.,
També tindrem a la venda Chupa Chups, 2 per 1€.

Com som Escola Sostenible us demanem que porteu el vostre got o tassa per posar la xocolata.

Esperem la vostra participació per poder sumar tant com puguem a la lluita contra el càncer.

Tallers de Carnaval

El divendres de Carnaval vam fer diferents tallers: taller de pintacares, taller de màscares i el taller de maraques i malabars.

Ens ho hem passat d’allò més bé!

Aquí podeu veure algunes imatges.

Recerkids 2024!

L’alumnat de 5è forma part en la próxima edició de Recerkids i participarà en el Congrés Recerkids que es farà el 7 de maig.

Quina il·lusió poder formar part d’aquest projecte!

Per saber-ne més sobre aquest projecte, podeu visitar la seva web

Festa de Carnaval

carnaval 2024 (1)

El Rei Carnestoltes ja ens ha fet arribar les seves consignes per tal que cada dia sigui especial i divertit!
El divendres farem tallers per comunitats i per la tarda ens juntarem tots i totes per gaudir i per fer disbauxa!

Ambients d’Educació Infantil

L’alumnat d’Educació Infantil està realitzant 4 ambients d’aprenentatge en el que es barregen els grups d’I3, I4 i I5, per treballar diferents continguts i també relacionar-se amb els altres companys i companyes.

Sortida a la neu- Esquí de fons

L’alumnat de 4t va gaudir d’un dia a la neu fent esquí de fons.

Va ser una gran experiència i encara tenen dues sessions per aprendre més d’aquest esport.

Teniu més imatges d’aquest dia al Drive de la classe!