Us desitgem un bon curs 2018-2019

Lucas Iriarte visita als nens de 6è

Les nenes i els nens de sisè, ahir van rebre una visita molt especial. Va venir a fer un partit amb ells el Lucas Iriarte, jugador de la Selecció Catalana de Beisbol. Van poder xerrar una estona amb ell i li van demanar molts autògrafs. Gràcies per venir a la nostra escola Lucas!

Primers dies de classe a P4

Ja fa més de tres setmanes que els alumnes han començat l’escola. Tots els nens i nenes s’han trobat noves aules per descobrir i nous reptes a aconseguir. Mireu com els petits de P4 comencen a fer seva la nova aula.

Festa de final de curs 2017-2018

L’estiu mediterrani, puntual i calorós, arriba cada any a les escoles per tancar el curs i, severament altera el ritme, endreça les taules, buida les papereres, esborra les pissarres i deixa només un record del que esdevingué entre les parets, les parets que de seguida enyoren converses que ja no tornaran.

La festa de l’esport

El passat dijous vam celebrar la festa de l’esport. A primera hora del matí vam fer relleus i després del pati diferents activitats com circ, handbol, esgrima, zumba, tamborí, jocs d’aigua… Va ser un matí diferent i molt actiu!

Mural estiuenc

Per celebrar que ja arriba la calor, els infants de P5, els Cucs de Seda, han fet un mural pintant tot allò que els hi agrada de quan fa bon temps. Us ha quedat un mural ben bonic Cucs!

Els alumnes de Cicle Inicial van al Aquàrium

El passat dijous els nens i nenes de Cicle Inicial van anar al Aquàrium. Tots els infants tenien moltes ganes de fer aquesta visita. Allà l’Alexis i la Marta ens van explicar moltes curiositats sobre els animals que hi ha a l’Aquàrium. Grans i petits vam aprendre moltes coses. A més, per acabar aquesta excursió, vam anar a la platja a mullar-nos els peus i a jugar amb la sorra. Una sortida per repetir!

Cicle Infantil va al Parc de Torreblanca

El passat divendres els més petits de l’escola, P3, P4 i P5, van anar al Parc de Torreblanca. Hi havia un llac amb ànecs, tortugues i peixos; un laberint i una muntanyeta per on els infants no es cansaven de pujar i baixar. Un parc molt recomanable per anar amb els més petits!

Tertúlia a ràdio La Marina

Els alumnes de 6è varen participar en una tertúlia radiofònica organitzada des de la TIAF que es va emetre en directe dijous 24 de maig a les 15:30h.  Juntament amb altres escoles del barri de la Marina conversaren a l’entorn de diversos problemes que els preocupen. Dimarts 29 de maig es podrà tornar a escoltar a les 19h a 102,5 FM.