Els alumnes de 5è a Educació Física

Aquí teniu una de les activitats que fan a educació física els nens i nenes de 5è. D’aquestes activitats el més important és la cooperació i l’ajuda que es fan entre ells i elles.

Conèixer la ciutat

Aquest trimestre els alumnes de tercer faran un projecte sobre la ciutat de Barcelona. Per començar-lo han anat al Caixa Fòrum a fer l’activitat Mirar la ciutat on han pogut descobrir algunes de les fotografies de carrer més emblemàtiques.

Cavalcada de Reis 2020

Un any més, el passat 5 de gener, l’AMPA de l’escola Bàrkeno va participar en la tradicional Cavalcada de Reis que va tenir lloc al barri de la Marina. Aquí teniu una mostra de com va anar la jornada després de molts dies de preparatius. Esperem que el 2020 us porti moltes coses bones i molts moments màgics com aquests, i sobretot molta salut per gaudir-los! Bon any a tothom!

BON NADAL. BON ANY 2020

Tenim a penes el que tenim i prou: l’espai d’història concreta que ens pertoca, i un minúscul territori per viure-la.                                                                                                                          Miquel Martí i Pol

Llegeix més»

Sortida Tardor Infantil

Tot i que ja som a les portes del Nadal, no volíem deixar d’ensenyar-vos aquestes boniques fotos de la sortida a Vallvidrera dels alumnes d’Infantil.

Ja ha arribat el Tió

Hola famílies! Aquesta tarda l’Oncle Buscall ens ha portat el Tió. Ens ha explicat que hem de donar de menjar cada dia al Tió i que hem de tenir cura de tapar-lo bé amb la seva manteta. A més, hem cantat la seva cançó de l’Oncle Buscall i la cançó del Tió. Ens ho hem passat molt bé!

El cos humà, com sóc jo?

El passat 7 de novembre els alumnes de Canigó i Puigmal, 3r i 4t, van anar al Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya. Allà vam fer una activitat molt interessant sobre el cos humà. A més, com era una sortida de tot el dia, vam poder visitar el parc de Sant Jordi i els nens i nenes de 4t van aprofitar per dibuixar la Masia Freixa que es trobava en aquell parc. Una sortida molt complerta!

Gaudim de la lectura

Els alumnes de la classe Canigó assisteixen cada dimecres a la Biblioteca per gaudir del plaer de la lectura. Comencen a fer de bibliotecaris, és a dir, gestionen ells mateixos els préstecs i les devolucions dels llibres.

Els alumnes d’Infantil fan panellets

Una de les tradicions de la Castanyada a la nostra escola és que els infants d’Infantil facin panellets. Primer els més grans del cicle van a comprar els ingredients al Mercat de la Marina i després, un altre dia, amb la gran ajuda dels més grans de l’escola, fan els panellets.

Fruits de tardor

Un any més, els infants de la classe Montserrat, han estat els encarregats d’anar al Mercat de la Marina per comprar els fruits de la tardor per a fer la paradeta. Abans d’anar-hi, per no deixar-se res, van fer una llista de la compra. La van fer molt bé, ja que han fet una paradeta de tardor ben complerta. Bona feina classe Montserrat!