RECORDEM QUE EL DIVENDRES L’ESCOLA ROMANDRÀ OBERTA.

L’HORARI SERÀ:

9h a 13h pels nens que no es queden a dinar

9h a 14h pels nens que es queden a dinar

Ha arribat el Tió!

Aquesta tarda les nenes i els nens d’infantil i cicle inicial han rebut la visita de l’Oncle Buscall! Amb la seva Bastona, l’Oncle Buscall ens ha portat el Tió que havia sortit al pati de l’escola. Aquests dies hem de cuidar molt bé al Tió per a què ens cagui moltes coses. Moltes gràcies Oncle Buscall, ens ha agradat molt tornar-te a veure!

Visita a la residència Sant Antoni

La setmana passada els més petits de primària van anar a cantar nadales a la residència Sant Antoni. Va ser un moment molt especial on petits i grans van poder gaudir i compartir una bonica estona junts!

3r fa el taller Poesia enCANTADA

Ahir els alumnes de 3r van anar al CaixaForum. Allà van fer un taller sobre poesia. Van aprendre què és una poesia i que aquesta, té ritme i música. Per grups, van haver d’inventar una música pel poema que els hi havia tocat. La persona que portava el taller els va felicitar per la bona feina que van fer!

Infantil va a Can Coll

El passat divendres els infants de parvulari van anar a Can Coll. Allà van trobar un bosc amb tots els colors de la tardor, un boletaire, aglans… Tot i que el temps no va acompanyar, va ser una sortida molt complerta. Van acabar ballant tots junts!

Sortida de tardor de 1r i 2n

El passat dilluns, els alumnes de 1r i 2n van anar a Collserola. Allà van poder gaudir del paisatge que ens deixa la tardor i van veure un bonic skyline de Barcelona.

Materials Constru-Mat

El centre de recursos de Sants-Montjuïc, durant el mes de novembre, ens ha deixat la maleta pedagògica Constru-Mat. Dins trobem molt de material per acostar als alumnes al món de la geometria. Els nens i nenes de tercer, per parelles, van estar treballant amb aquest material.

La Castanyera

A la Festa de la Castanyada vam tenir una convidada molt especial: la Castanyera! Era molt divertida i no va dubtar en posar-se a ballar amb les nenes i els nens de l’escola. Gràcies per la visita!

Els alumnes d’infantil fan panellets

La setmana passada va ser molt intensa, es van fer moltes activitats relacionades amb la Castanyada. Per exemple, els més petits de l’escola van fer panellets al menjador amb l’ajuda d’alguns nens i nenes de cinquè i sisè. Mireu que bé s’ho van passar!

Sortida tardor 5è i 6è

Avui han fet la sortida de la tardor els alumnes més grans de l’escola, 5è i 6è. Ha fet millor dia que ahir, i han pogut gaudir d’una jornada sencera fora de l’escola. Mireu quines vistes més boniques!

Sortida tardor 3r i 4t

Ahir els nens i nenes de 3r i 4t, van anar al Pantà de Vallvidrera per gaudir d’un bonic paisatge de tardor. El fred que va fer, va provocar que haguessin de tornar abans, però van tenir prou temps per fer un petit passeig pel bosc.

Treball cooperatiu

Els nens i nenes de primer, abans de començar a treballar per projectes, han d’aprendre a treballar cooperativament. El dilluns van fer grups de tres i van haver de buscar diferents informacions de l’escola, cada membre del grup tenia un rol diferent, entre tots s’ajudaven i tots eren importants al seu grup.