Ja ha arribat el Tió

Hola famílies! Aquesta tarda l’Oncle Buscall ens ha portat el Tió. Ens ha explicat que hem de donar de menjar cada dia al Tió i que hem de tenir cura de tapar-lo bé amb la seva manteta. A més, hem cantat la seva cançó de l’Oncle Buscall i la cançó del Tió. Ens ho hem passat molt bé!

El cos humà, com sóc jo?

El passat 7 de novembre els alumnes de Canigó i Puigmal, 3r i 4t, van anar al Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya. Allà vam fer una activitat molt interessant sobre el cos humà. A més, com era una sortida de tot el dia, vam poder visitar el parc de Sant Jordi i els nens i nenes de 4t van aprofitar per dibuixar la Masia Freixa que es trobava en aquell parc. Una sortida molt complerta!

Gaudim de la lectura

Els alumnes de la classe Canigó assisteixen cada dimecres a la Biblioteca per gaudir del plaer de la lectura. Comencen a fer de bibliotecaris, és a dir, gestionen ells mateixos els préstecs i les devolucions dels llibres.

Els alumnes d’Infantil fan panellets

Una de les tradicions de la Castanyada a la nostra escola és que els infants d’Infantil facin panellets. Primer els més grans del cicle van a comprar els ingredients al Mercat de la Marina i després, un altre dia, amb la gran ajuda dels més grans de l’escola, fan els panellets.

Fruits de tardor

Un any més, els infants de la classe Montserrat, han estat els encarregats d’anar al Mercat de la Marina per comprar els fruits de la tardor per a fer la paradeta. Abans d’anar-hi, per no deixar-se res, van fer una llista de la compra. La van fer molt bé, ja que han fet una paradeta de tardor ben complerta. Bona feina classe Montserrat!

Els més petits a educació física

Ja fa una mica més d’un mes que hem començat les classes. Els més petits, els alumnes de la classe Montjuïc, comencen a conèixer tots els espais de l’escola. Mireu que bé que s’ho passen a educació física.

La volta al món

Els alumnes de segon ja han començat el treball per projectes. El primer projecte que faran es titula “La volta al món en 80 dies”. El faran amb la Carmen i la Meritxell.