Premi d’emprenedoria SOM IDEES pels alumnes de sisè

Al llarg del segon trimestre, els alumnes de sisè van realitzar el projecte de medi “Matèria i energia”, elaborat per l’equip de mestres de la nostra escola. El repte final era que cada alumne idees i que construís un invent. Els esmentats invents van ser presentats al programa d’emprenedoria  “Som idees”, destinat als escolars de la zona de l’Alt Pirienu i Aran. I vam guanyar!!!

Avui han vingut a fer-nos l’entrega de premis per la classe de sisè, les senyores:

• Cristina Rotellà, vicepresedenta del consell comarcal de La Cerdanya.
  • Marta Visa, tècnica ateneu cooperatiu de l’Alt Pirineu a La Cerdanya.
  • Dolors Tané, directora dels serveis educatius de la Cerdanya.

Donem les gràcies als organitzadors del programa i felicitem als alumnes de sisè, que en breu s’acomiaden de nosaltres.

Enhorabona a tothom!

(Cliqueu la imatge per veure l’àlbum de fotos).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *