XXIIIa Setmana Cultural: 50 anys d’Escola Bac de Cerdanya

Aquesta setmana cultural la dediquem a l’aniversari de la nostra escola:  ja fa 50 anys!

Dilluns passat a la tarda ens van visitar tres iaies molt arriades dels nostres pobles; la Sisqueta, la Pepita i la Conxita. Ens van explicar com era l’escola quan elles eren petites i ens van convidar a aprendre coses sobre la història de la nostra escola.

És per això que durant aquests dies tots els mestres de l’escola ens han preparat diferents tallers per saber-ne més de com era abans l’escola.

Estem fent un taller de jocs tradicionals, una auca del Bac de Cerdanya, anem a la classe antiga, hem visitat l’exposició de fotografies d’aquests 50 anys a través d’una gimkana, dissenyem un logo per l’ocasió, aprenem història dels municipis de la mancomunitat, fem entrevistes a exalumnes, exmestres i altres persones vinculades amb l’escola, visitem l’Ajuntament d’Alp (antiga escola del poble) i situem moments destacats de la nostra història en una línia del temps.

Estem aprenent un munt de coses, si voleu veure més imatges entreu a l’enllaç.

I NO PATIU QUE A FINAL DE CURS TENIM PREVIST FER UNA FESTA D’ANIVERSARI I CONVIDAREM  A TOTHOM QUE HAGI TINGUT RELACIÓ AMB L’ESCOLA DURANT AQUESTS 50 ANYS … TAMBÉ HI HAURÀ UNA EXPOSICIÓ DE TOT EL QUE HEM RECOLLIT.