El passat 21 de maig al matí, els alumnes de 6è vam anar fins al poble de Das per fer un taller de rajoles amb la Danae. Per arribar-hi, vam fer el trajecte amb bicicleta, una experiència molt divertida que ens va permetre gaudir de l’entorn i fer activitat física. Va ser una sortida enriquidora que ens va permetre aprendre fora de l’aula i passar un matí diferent i molt interessant. Pots clicar a la imatge per veure’n més.


