JA HEM TORNAT DE COLÒNIES A LA PLATJA!

Avui ha estat l’últim dia de colònies i us volem dir que ens ho hem passat molt bé!… hem après moltes coses de la història de la Imperial Tarraco, de la platja i la cala de Tamarit i dels pirates de la punta de la Mora. Ahir vam fer una tarda de platja que vam poder disfrutar moltíssim amb el bon temps que va fer!

Si en voleu veure més podeu entrar a l’enllaç, veure un munt de fotos i comentar-les amb els vostres fills i filles que segur que us n’explicaran tots els detalls!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>