SANT JORDI!

dibujos de un libro - Buscar con Google | Como dibujar un libro, Libro dibujo, Libros para pintar“ARRIBA SANT JORDI COM UN CAVALLER, AMB LA SEVA LLANÇA TRAVESSA EL CARRER…”  Un any més celebrem la festivitat catalana de Sant Jordi. Diada de reflexió vers la llengua i la cultura catalana, diada de transmissió de valors (amor, respecte, igualtat de gènere,…) i d’escolta de contes i poemes.

A l’escola Bac de Cerdanya, ho celebrem ambientant l’entrada de l’escola amb coixins, seients,… i contes i llibres variats per tal de potenciar la lectura, el silenci, la concentració,… En aquesta biblioteca diferent, tenim un convidat especial, el drac de Sant Jordi!

A més a més, s’han preparat una sèrie d’activitats pel dimarts, dia 23 d’abril. Entre elles balls, danses tradicionals amb la Silvia Cassú, creació de paradetes amb elements creats pels alumnes de CS, tria de contes per l’aula a les paradetes,…

Cal dir també, que aquest any als Jocs Florals d’Alp, organitzat per l’ajuntament, han sortit guanyadors tres alumnes de l’escola: l’Avril Macias, en Youssef Ortega i el Miquel Ortiz de segon de primària. Enhorabona!

Cliqueu la imatge si voleu veure les activitats de la diada