Robolot 2019

Aquest dissabte passat ens vam presentar per primera vegada al concurs de robòtica d’Olot; el Robolot.

Vam presentar quatre experiències per treballar amb la Beebot creades pels alumnes de cicle inicial i de 5è i vam poder assistir a varies conferències sobre robòtica i educació amb ponents tant reconeguts com John Maloney creador d’ Scratch, Jens Mönig creador d’Snap i Kathy Giori membre de l’equip de Mozilla.

Gràcies a aquest concurs l’escola va ser premiada amb un kit de robòtica Code & Go Mouse que podran gaudir tots els alumnes!

Us deixem imatges de la jornada!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *