LA RUA, LA ROSTITA I LA DESFILADA DE DISFRESSES

Aquest any, cada curs s’ha disfressat d’un tipus de dinosaure diferent. El motiu ha sigut que es volia continuar amb la temàtica de la setmana cultural. Les disfresses fetes per les i els mestres conjuntament amb els alumnes han quedat d’allò més originals. Hi havia pterodàctils, parasaurolophus, triceratops, velociraptors,…

Aquest dijous i per celebrar dijous gras hem sortit al carrer a fer una rua i a l’hora lluïr les disfresses. A més a més, hem demanat rostita (ous, cansalada, botifarra,…) a la gent del poble i a l’ajuntament tot fent una bonica cantarella. La gent ha col·laborat molt i ens ho hem passat d’allò més bé. La rua l’encapçalava la nostra estimada gegantona “La Rostita” i el seu amic el Baciosaurus.

Per tancar la festa, cada curs ha fet una desfilada al gimnàs de l’escola per tal de mostrar la disfressa a la resta de cursos i a les famílies que han vingut a la festa. Finalment, hem berenat tot junts i hem despedit la festa fins l’any que vé.

Si cliqueu la imatge anireu a l’àlbum de la festa.