Hort CM

Durant el 2n i 3r trimestre els alumnes de CM ens hem dedicat a treballar l’hort de l’escola. Primer vam anar a les classes a explicar quin planter havien de fer i com realitzar-ho. Durant uns dies cada classe va haver de cuidar el seu planter, regant-lo a diari fins que comences a sortir la planta. Mentre els planters creixent, ens vam dedicar a preparar l’hort, traient males herbes i pedres. Els de la brigada de l’Ajuntament ens van ajudar molt posant-nos una terra boníssima per poder començar a plantar. Vam poder plantar de tot: patates, cebes, carabassons, alls, llenties… tot dels planters que les classes havien cuidat tant bé i d’altres que vam afegir. Cada dia regàvem l’hort per torns, primer amb regadores perquè no teníem el gota gota ni la manguera instal·lades. Després ja ho vam fer amb mangueres. També volem agrair a la Montse del menjador que ens va donar molts consells i ens va assessorar molt bé. Va créixer tant tot que semblava una selva! Al final vam collir alguns enciams i bledes.

Us ensenyem algunes fotos de tot el procés: https://photos.app.goo.gl/yrV7yhP85SuSBKNNA