Gimcana CM i 2n

Els alumnes de cicle mitjà hem estat fent el projecte sobre mapes i relleu i hem après moltes coses sobre l’orientació. Ens ha agradat tant el tema que hem decidit organitzar una gimcana d’orientació pels alumnes de 2n. A la gimcana els hi vam donar un mapa amb diversos punts senyalats de dintre el pati i el parc de davant. Els nens i nenes de 2n havien d’orientar bé el mapa i trobar aquests punts on hi havia unes banderes blaves amagades. Quan la trobàvem els alumnes de CM els hi dèiem una prova que havien de superar si volien aconseguir unes targetes amb formes que servien com a senyal que havien superat la prova. Els nens i nenes de 2n ho van fer molt bé i tots plegats vam passar una bona estona, jugant i aprenent grans i petits junts.

Si voleu veure fotos i vídeos cliqueu aquí: https://photos.app.goo.gl/TXRk3NLJPPq1aEZ29