CASTANYADA 2020

Avui hem celebrat la castanyada a l’escola!!!!

Al matí nenes, nens i mestres que han volgut han vingut disfressats de castanyeres, castanyers i algun personatge de halloween!

A la tarda hem sortit al pati i una castanyera rockera ens ha donat una paperina amb jocs per fer al pati. Cada curs hem fet els jocs a la zona que ens tocava, només amb el nostre grup, però hem disfrutat molt.

Amb els jocs de cucanyes en hem guanyat el berenar de castanyada!!!

Han vingut mares i pares vestits de castanyeres que, amb l’ajuda de la brigada municipal, han torrat les castanyes (aquest any fora la tanca però ha estat molt bé perquè els hem pogut veure igualment).

Fins i tot han pogut repartir paperines als familiars que venien a recollir-nos a la sortida de l’escola.

Ha estat una festa molt xula que, tot i la situació de pandèmia actual, hem pogut celebrar!!!

Si voleu veure les fotos cliqueu la imatge!!!