Cruyff Courts 6vs6

Het kost wat, maar houdt ook de jeugd van de straat. In de geest van Cruff: ieder nadeel heb zijn voordeel175 Cruyff pistes per tot el món, 1 Campionat!

Cruyff Courts 6vs6 és un Campionat per a nois i noies de 10 a 12 anys que connecta tots els Cruyff Courts. Més de 20.000 nens s enfronten entre ells en el seu propi Cruyff Court. Els guanyadors competeixen contra els millors equips. Primer en l’àmbit regional i nacional i potser fins i tot internacionalment!

Respecte: «Respecta als demés»
El respecte, és una de les 14 normes de Johan Cruyff, és fonamental pel campionat. Les 14 normes establertes per Johan Cruyff s’apliquen en tots els Cruyff Courts del món.

A cada torneig es juga per a aconseguir la classificació a la següent fase, el Premi al Respecte, que s’atorgarà a l’equip amb la màxima esportivitat. Tots els participants són conscients que juguen per respecte, ja que firmaran una bandera comuna, portaran a sobre de les samarretes el pitral del respecte, i al final del partit donaran la mà als seus contrincants, per demostrar respecte i esportivitat.

El nostre Cruyff Court es troba a l’Escola Llor. La fase prèvia d’aquesta competició es farà allà i la fase final a Igualada.
L’escola ha de presentar el màxim nombre d’equips femenins i masculins de les classes de sisè. Només l’equip guanyador de la fase territorial (Sant Boi) tant en categoria masculina com femenina, anirà a la fase final del Campionat de Catalunya que tindrà lloc al mes de maig a Igualada. En aquesta fase final hi participaran els set municipis catalans que disposen de camps de futbol Cruyff. És a dir, Igualada, Reus, Vendrell, Mollerussa, Barcelona, Sant Boi i Vilanova i la Geltrú.

I finalment, el guanyador del campionat de Catalunya anirà al campionat Internacional, que uns cops és a Holanda i uns altres a Igualada. El premi és una estada de cap de setmana convivint amb gent d’altres països i d’altres cultures, a part de disputar els partits corresponents d’aquesta fase.

Fixeu-vos bé, surten ex-alumnes de la nostra escola!