Estudiem el violí a 3r

Durant les darreres setmanes del curs, els nens i nenes de 3r hem estudiat els instruments de la família de la corda. Hem après que existeixen diferents subfamílies, com són la corda fregada, la corda pinçada i la corda percudida.

Hem tingut la sort de poder veure i escoltar de prop l’instrument més petit de la família de la corda fregada. Sabeu de quin instrument es tracta? Evidentment, el violí. La Júlia i la Lucia de 3rB, fan classes d’aquest instrument a l’Escola Municipal de Música Blai Net, de Sant Boi i han volgut compartir amb nosaltres els seus aprenentatges. Per finalitzar, ens han fet un petit concert amb el violí.

Ha sigut una molt bona experiència per a tots i totes i hem gaudit molt!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *