Dia contra la Violència de Gènere

“Volem ser lliures de violències masclistes”. Diada contra la Violència de Gènere 2020

25/11/2020

Enguany, els actes reivindicatius del Dia contra la Violència de Gènere han estat marcats per les circumstàncies especials de la pandèmia. Impulsat des de l’Ajuntament de Premià de Mar, el personal del centre (docents i administratius) s’han sumat a la iniciativa de portar durant el dia la mascareta amb l’eslògan triat per aquest any: “Volem ser lliures de violències masclistes”.

A més d’això, els diferents grups-classe han abordat avui el tema de la violència de gènere de diferents maneres, des de repassar les xifres de víctimes de l’any passat per copsar la magnitud de la tragèdia, fins a debatre sobre les causes del fenomen que cal combatre per tots els mitjans.

Com ja és habitual, docents, personal administratiu i alumnes hem sortit a la porta de l’escola i ens hem fotografiat per deixar constància gràfica del nostre rebut compartit a les violències de gènere.