Sortida al Parc Samà

El passat dia 3 de juny els i les alumnes de la Comunitat de Mitjans (primer, segon i tercer) vam anar caminant d’excursió al Parc Samà.

Després de creuar la riera i seguir el camí fins al parc, finalment ens vam trobar els monitors que ens van fer de guies pel parc i ens van explicar la història i els animals que hi ha.

El Salvador Samà i Torrents era un comerciant que va guanyar molts diners i va fer construir un parc i una casa que li recordessin els seus temps a Cuba. Va contractar a un arquitecte i al seu ajudant, Antoni Gaudí. De fet, vam veure coves i construccions d’estil modernista.

Mentre passejàvem, vam veure molts animals: ànecs, tortugues, gallines, lloros, guacamais, paons, gats, peixos, oques i un gos. Ens va encantar donar de menjar blat de moro a les daines!

Abans al parc hi havia animals perillosos com cocodrils, ossos o una pantera… Ara, els animals estan molt ben cuidats i respectats. Fins i tot hi ha hotels per a insectes!

Per acabar, vam dinar de picnic en unes taules de fusta i vam estar jugant i gaudint del parc.

Tot i que vam arribar molt cansats, ens va encantar l’excursió i gaudir de la natura que tenim al nostre voltant.

Alumnes de tercer

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *