AMPA

L’AMPA SANTA CATERINA és una AMPA oberta i transparent, amb un projecte enfocat a la millora contínua en el desenvolupament acadèmic i emocional dels nostres fills i filles, a la integració de tots i totes en l’escola.

L’AMPA  ofereix:

1. Conciliació familiar:
    • Servei d’acollida (7:30 a 9:00 h en franges de mitja hora)
    • Servei de menjador (12:30 a 15:00h)
  2. Extraescolars:
    • Àmplia oferta d’activitats extraescolars esportives, formatives i artístiques (16:30 a 17:30h)  De moment sense servei fins a noves indicacions del Departament de Salut degut a la Covid19.
  3. Organitzacions casals:
    • Organització de casal d’estiu, setembre, nadal i setmana santa
    • Colònies
  4. Festes tradicionals:
    • Organització de festes tradicionals (carnaval, festa de fi de curs, …)
  5. Formació:
    • Diferents sessions de formació a les famílies de diverses temàtiques

Què cal fer per ser de l’AMPA?

• Pagar una quota per família i per curs escolar que ascendeix a 15 euros (preu especial Covid pel curs 2020-2021)

Contacta amb l’AMPA a través del correu electrònic: ampasantacaterina@gmail.com

També podeu consultar :  https://escolavinyolsampa.wordpress.com/

Recordem que ser de l’AMPA permet participar en les activitats delegades pel Consell Escolar, Activitats Extraescolars, Serveis d’Acollides, Menjador, participar en la junta de l’AMPA i col·laborar en els grups de treball, a més a més de gaudir de les Festes que organitza l’Ampa a l’escola.