L’Assemblea

Volem iniciar a l’alumnat en els valors de la societat democràtica, i per això donem molta importància a la tutoria, com a espai d’aula de debat i d’escolta de totes les veus. Un cop a la setmana s’obre la bústia d’aula amb felicitacions, queixes i propostes de millora.

Un cop al trimestre realitzem l’Assemblea d’escola. Aquesta és una assemblea formal. Cada classe rep la convocatòria amb els punts a tractar prèviament a l’aula. Els delegats i delegades llegeixen els acords als que ha arribat la seva classe davant de tota l’escola. És un dels moments de la vida d’escola més importants: tot l’alumnat està molt atent als acords de cada classe.

Després de l’assemblea, els delegats i l’equip directiu es tornen a reunir i s’arriba a uns acords que els delegats traspassaran a les seves classes.

Donant la veu als alumnes s’han modificat actuacions i s’han millorat molts aspectes de la vida a l’escola, per exemple espais de joc al pati, reciclatge, sortides…