EL PETIT PRÍNCEP
El passat dijous 14 de maig els nens i nenes de 3r vam anar a Cambrils a participar a la cantata del Petit Príncep. On ho vam fer? Al pavelló, que estava ple de gom a gom. La cantata va ser prou llarga, vam cantar set cançons molt boniques, acompanyats d’una orquestra amb músics de […]
EL PETIT PRÍNCEP Llegeix més »












