Tots som escola, preparats per viure i transformar el món!

Cliqueu a MENÚ per veure el contingut del bloc.⬆

L’Educació Física a Cinquè

La nostra classe (els ADN) els alumnes de 5è els dimecres fem Educació Física.
Aquests dies hem estat practicant volleyball. Per exemple, hem practicat dos tipus de llançaments: el toc de dits i l’avantbraç. També hem fet mini partits de volleyball.
Per nosaltres l’Educació Física és bo,… Llegeix més»

El gran dictat

Som la classe dels Polonis i us explicarem el concurs que hem començat aquesta setmana, El Gran Dictat. Hem agafat la idea del concurs que es feia a la televisió.
Ho hem fet amb les parelles que hem volgut.
El concurs consisteix en diferents proves, de moment… Llegeix més»

Aprenem manipulant

La Comunitat de Mitjans estem treballant la digestió i l’alimentació saludable. Hem representat el camí que segueix un aliment des de que entra per la boca fins que surt del nostre cos.
Ha estat molt interessant i enriquidor, si en voleu saber més cliqueu AQUÍ →… Llegeix més»

Construïm una muntanya

Durant aquest 3r trimestre la nostra classe, és dir els de 5é, (els ADN) hem fet una capsa d’aprenentatge titulada “Construïm una muntanya”.
Abans de començar, vam treballar una mica les comarques de Catalunya, i les seves províncies. A continuació, vam fer un formulari, que havíem… Llegeix més»

Els poetes de 4t

Fa unes setmanes que les nenes i els nens de 4t hem començat a treballar el poema, n’hem fet dos. Vam treure la idea del llibre que vam llegir Em dic Aran i m’encanta escriure.
Vam posar els nostres noms en un barret i vam fer… Llegeix més»

LES MÀQUINES

Els nens i nenes de la Comunitat del Mitjans hem treballat les màquines.
El primer dia vam fer moure uns molins amb una placa del sol i amb uns cables de colors.
Vam veure unes màquines simples i compostes.
De màquines simples vam veure: palanques, rampes, politges, rodes,… Llegeix més»