Tots som escola, preparats per viure i transformar el món!

Cliqueu a MENÚ per veure el contingut del bloc.⬆

LA CARTA

Els alumnes de tercer hem treballat la carta. Hem après les parts que té. Si voleu fer una bona carta no podeu oblidar-vos de la data i el lloc, la salutació, el cos de la carta, el comiat, la signatura i la postdata.
Després de fer… Llegeix més»

Com treballem les matemàtiques

Els alumnes de 4t treballem les matemàtiques, amb el llibre de l’editorial Barcanova i més coses que ara us explicarem.
Alguns dels continguts que hem treballat son: números romans, classificacions de triangles, divisions, parts de la circumferència, cossos geomètrics, mesures (longitud i pes), el quadre pitagòric,… Llegeix més»

Les Proves Cangur

El dijous 18 de març, els alumnes de 5è i 6è, vam fer les Proves Cangur, que són uns qüestionaris de matemàtiques on s’avalua el raonament. El temps per fer la prova va ser d’una hora. En aquestes proves hi ha 24 preguntes que valen… Llegeix més»

FEM UNA DEPURADORA

Els i les alumnes de la Comunitat de Mitjans hem fet un Projecte sobre la Riera. Un dels temes que hem treballat ha estat l’aigua i el seu cicle.
La tasca que ens va agradar més va ser construir una depuradora a classe. Per aquest motiu… Llegeix més»

Estrenem material nou!

A la comunitat de petits de l’escola, aquesta setmana hem estrenat tot un seguit de material manipulatiu que resulta molt motivador pels nens i nenes. Partint del joc i l’experimentació  progressen en el coneixement, assoleixen seguretat afectiva i emocional, adquireixen hàbits d’autonomia, pensen, creen, comuniquen,… Llegeix més»