Nom de l'autor: admin

A DE BR0SSA

Ahir 28 maig de 2019 va vindre una noia de Barcelona a ensenyar-nos coses de Joan brossa   perquè estem estudiant coses d’ell i  el 6 de juny de 2019 anirem a la Cantània de Barcelona (és una cantata)  Ens va ensenyar moltíssimes coses ,per exemple, trucs de magia, poemes  que ens han fet despartar la […]

A DE BR0SSA Llegeix més »

PIRULETES DE SUCRE

Aquesta setmana 2 nenes de 2n van vindre a explicar-nos com fer piruletes de sucre. Era molt interessant vam aprendre com fer-les i ens ho vam passar molt bé Ens agrada compartir moments de aprenentatge amb els més petits Reporter de cicle superior Dídac Pedrola

PIRULETES DE SUCRE Llegeix més »

FAVATADA A LA CATERINA

Els nens i nenes de 1r i 2n han anat a l’hort a collir les faves que van plantar a principi de curs. Les han pelat, les han portat al menjador i la cuinera les ha cuinat. Després quan ja estaven fetes 1r i 2n les han tastat. La resta les han repartit per l’escola.

FAVATADA A LA CATERINA Llegeix més »

LA NOSTRA OMBRA

La  classe de segon han investigat i observat què és l’ombra. Han après que depen d’on estigui el sol, la nostra ombra és més llarga o més curta.Quan el sol està a d’alt és més curta que quan està a baix que és més llarga.   Reporteres 5è:Carla L. i Maria.

LA NOSTRA OMBRA Llegeix més »

SUQUEM PA AMB OLI

Els nens de 2n han menjat pa amb oli i sucre . Primer deien que no els agradaria i desprès quan ho van provar els va agradar molt A quest menjar el menjaven abans els  avis.Els nens han cantat un poema de Miquel Martí Pol. Jana i Claudi reporters de cicle superior.

SUQUEM PA AMB OLI Llegeix més »

ASSEMBLEA D’ALUMNES

Aquesta setmana hem celebrat l’assemblea del tercer trimestre. Hem aprofitat per valorar conjuntament la presentació dels nostres projectes davant dels pares. A més a més, hem donat els diplomes dela guanyadors i finalistes del primer torneig caterí d’escacs i dels participants de les Olimpíades. Reporters de CS.

ASSEMBLEA D’ALUMNES Llegeix més »

TREBALLEM JUNTS

Els i les alumnes de Cicle Inicial i cinquè han fet un treball conjunt per conèixer la quantitat de sucre que tenen els aliments  que consumim cada dia. A més a més els alumnes de 5è van explicar diferents tipus de edulcorants naturals que es poden fer servir  i desprès els vam tastar junts .Com

TREBALLEM JUNTS Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut