LA MONA RODONA…..
Avui els alumnes de l’Escola Santa Caterina han fet la mona han quedat boníssimes,boniques i molt rodones. Ens ho hem passat molt bé fent la mona després ens l’hem menjat per esmorzar. Reporteres de cicle superior:Jana i Xesca
LA MONA RODONA….. Llegeix més »












