Nom de l'autor: admin

LA MONA RODONA…..

Avui els alumnes de l’Escola Santa Caterina han fet la mona han quedat boníssimes,boniques i molt rodones. Ens ho hem passat molt bé fent la mona  després ens l’hem menjat per esmorzar. Reporteres de cicle superior:Jana i Xesca

LA MONA RODONA….. Llegeix més »

POSEM BONIC VINYOLS

Els alumnes de primària estan pintant la paret del pavelló amb l’ajuda de l’Ajuntament i la mestra de plàstica. El disseny està fet per els alumnes de 6è de primària. Es tracta d’uns arbres que representen a cada un dels alumnes de 6é de primaria. Segur que quan estigui acabat serà espectacular. Reporteres de 5é: 

POSEM BONIC VINYOLS Llegeix més »

CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Aquesta setmana la Paula Guasch i la Joana Ibàñez han anat a Reus al concurs de lectura a llegir un text. Les dues ho van fer molt bé. Van guanyar l’experiència de participar en un certamen com aquest, un diploma i dos llibres de lectura. La Joana es va classificar per anar a Tarragona a llegir

CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut